tiistai 13. marraskuuta 2012

Christmas waves a magic wand over this world and behold, everything is softer and more beautiful.

Mun äitiä ja osaa kavereista (varmaan kaikkia muita paitsi emppua) on alkanu jo kyllästyttää mun joulufiilistelyt, jotka alko tossa lokakuun lopussa. Ulkona on niin pimeetä ja synkkää, että mitä muuta voi tehdä ku fiilistellä pikkuhiljaa lähenevää joulua? Tänään alotin joululaulujen kuuntelemisen, Didon Christmas day on mun ikilemppari, ja jouluaattona pitää kuunnella John Lennonin Happy xmas:ia reapeatilla (mutta mun mielestä sitä ei pidä kuunnella ennen ku 23.12.). 149 Mun uudet, ihanat jouluvalot. Ostin ne kärkkäiseltä hintaan 16.90 €. 025 Ikeasta lähti mukaan kolme valkosta kynttilänjalkaa (n. 5 €), ois pitäny ostaa samanlaiset vielä punasena! Noi on niin kivat, yksinkertaset ja silti nätit. 013 Ikean parasta glögiä, harmi että meidän lähin ikea on ruotsissa. 015 Glögit marimekon oiva-teekupeista (mulla ei oo mitään glögilaseja, joten pitää varmaan toivoa joulupukilta muutamat iittalan hotcoolit) ja kaupan pipareita kans. Onneks kohta pääsee leipomaan ite pipareita, se on sellanen itsenäisyyspäivän juttu! 141 Oon katellu lehtihyllyillä kaikenmaailman joululehtiä, mukaan on tarttunu Kotilieden Jouluelämää sekä tollanen Kaikkien aikojen joulu -lehti. Jälkimmäinen on ihan huippu, voisin lukee sen joka päivä uudestaan :-)

Eka postaus tälle vuodelle, toivottavasti tuo emppu ystäväiseni innostuis kans postailemaan :-)

ps jouluun on enää 41 päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti