sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Christmas is a togethery and a remembery sort of a holiday.

Antti tuisku Lämmin lumi peittää maan 010

Mun on pitänyt tulla postaamaan jo monta päivää sitten, mutta aina se on vaan jääny. Oon keskittyny kynttilöiden polttamiseen ja glögin juomiseen, paitsi sitten glögi loppu ja piti juua jouluteetä :-) Nordvistin joulutee on ihan hirveen hyvää ja tietty kivaa vaihtelua sille ainaselle glögille. Oon myös opetellu neulomaan uudestaan, koska päätin että tänä jouluna teen edes yhen lahjan omin pikku kätösin. En oo koskaan ollu mikään askartelija/käsityöihminen, mutta tänä jouluna oon tehny joulukortit, kudottu lahja edistyy hyvää vauhtia, koristeita lahjapaketteihin oon myös tehny ja adventtikynttilöihin numerot! Melko saavutus multa. Itsenäisyyspäivänä tietty leivottiin äitin kanssa pipareita (paraisten piparkakkuohjeella, se on paras!!), nyt pitäis vielä koristella ainakin osa niistä.  047 012 025 034 023 050 Ihan mieletöntä, että jouluaatto on kahden viikon päästä. Mulla oli viime maanantaina vapaapäivä, joten sain sillon osteltua ihan kivasti lahjoja, huomenna aattelin suorittaa sen operaation loppuun :-) Sitten pitäis enää löytää jotain mun silmää miellyttävää lahjapaperia.

ps äiti sai yheltä niiden firman yhteistyökumppanilta joululahjaksi sammutuspeitteen (joka oli vielä hieno eikä sellanen räikyvän punanen!) ja ajattelin, että voi vitsi miten hyvä idea!!!
pps jouluradiokin kuuluu taas, parasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti