lauantai 26. marraskuuta 2011

Olisikin hanget korkeat, nietokset

En tiiä onko se huominen eka adventti, jouluvalot ja -koristeet sekä kynttilät kotona vai vaan joku mun päässä, mutta mun joulumieli on (jos mahdollista) kohonnut vaan entisestään.
PB268187
PB268190
PB268202
Käytiin tänään fiilistelemässä Stockmannin jouluikkunaa ja juomassa soodaa ja kaakauta Bisketissä. Olis ehkä pitäny ottaa glögiä mutta kaakau oli ihan tarpeeksi talvinen mulle tähän loskaan ja vesisateeseen.
PB268164
PB268150
Koska oon mieleltäni pieni ja lapsi niin tarvin tietenkin joulukalenterin. Kinder-kalenteri on tällaselle pähkinäallergiselle hyvä valinta ja nyt en malttais pitää näppejä erossa siitä torstaihin asti. Oon kyllä aina pienenäki jaksanu oottaa joulukuuhun asti, vaikka jonaki vuonna vaadin että meidän koirilleki piti ostaa joulukalenterit että sain syödä kolme kalenteria ennen joulua.
Ostin viikolla myöskin Kodin Ykkösestä tuommoset hellyttävät tonttutyypit. Ne on aivan varastanu mun sydämen enkä keksi niille tarpeeksi hyvää ja arvokasta paikkaa!
PB268227
PB268211
Ostin tänään myös uudet jouluvalot, kun eka olin varmaan kolme viikkoa kierrelly ja kaarrellu kaupoissa ettimässä sopivia. Nyt vihdoin löytyi tollaset vähän erilaiset Anttilasta meikälle sopivaan hintaan. Mukaan lähti myös koristehiekkaa mun lasiseen uunipataan joka toimittaa näin joulun alla kynttiläkipon virkaa.

Nyt lähen silittämään ja ripustamaan jouluverhoja. Hilpeitä marraskuun viimeisiä päiviä!

2 kommenttia:

  1. voivoi ku sais itekki olla yhtä joulufiilareissa ! :-( kotona ois jo paljon valoja ja kynttilöitä ja joulutuoksu mutta harmaassa soluasunnossa ei oo mitään ! :-(

    VastaaPoista
  2. marju, voi ei! Ykski kynttilä pöydällä voi piristää, ja suklaa toki auttaa aina (: !

    VastaaPoista